التصرف يبقى ازاي دلوقت

اولا انا صحيت لقيت اللنك بتاع مدونتي هنا، ومدونتي الاصلية معمول لها تاهييس 2 اتخضيت وافتكرت اني اتسرقت، وبعدين فتحت الميل لقيت ناصر باعت لي بيانات المدونة دي
انا مش عارفة اشكره ازاي

انا بس مسحت التدوينة الاولانية عشان يعني ما فيش حد يفهم حاجة غلط
المهم اعمل ايه دلوقت؟
ايه بقى انقل الحاجات اللي عندي على المدونة اللي لسة بيتعمل لها ريفيو ازاي على المدونة دي هل فيه طريقة تتسحب بالتعليقات؟
دي حاجة الحاجة التانية اني مش عارفة اشتغل بالعربي ده
يعني ايه تحرير رسائل اشراف على تعليقات، ينفع يتحول انجليزي ده
معلش اصل غالبا ناصر نايم لانه سهر امبارح يحل المشكلة

32 Responses to “التصرف يبقى ازاي دلوقت”

  1. الخوجة Says:

    ايه يانوارة المدونة كانت فين الصبح
    ولا انا عارف ليكى ايميل ولاحتى موبايل
    ايه القصة طمنينا عليكى

  2. المرصد المصرى Says:

    فيييييه اييه

    حد قدمة وحش عليكى
    الله الله الله

    ياساتر يارب

    انتى امبارح بشرتى على نفسك

    اييه

    علمينا

    علشان نشوف فيه ايه

  3. المرصد المصرى Says:

    ماشى استمرىانا شايفك اهه شغالة الله يعينك على ارجاع الباقى طيب والارشيف راح فين

  4. DomDam Says:

    حمد الله على السلامة
    و الله الواحد اتخض لما لقيت المدونة اتقفلت الصبح
    عودٌ أحمد

  5. انكسارات .. احمد البوهى Says:

    الحمد لله انها جت على قد كده.. اكيد ده حسد … بقى النت يفصل عندى يوم تانى يوم الاقى المدونات بيلغوها كده ؟؟ دى مبقتش دنيا
    ـــــــ
    فلتكن بداية للأستكمال فالحياه لايزال بها اكثر من نقطه للبدايه
    ــ
    دمت بخير

  6. ahmed Says:

    الظلم ظلمات يوم القيامه

  7. خمسة فضفضة Says:

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    مبروك يا نواره ويارب تعرفي ترجعي كل البوستات
    وابقي علي طول اعملي نسخه احطياتي علي الوورد برس زي ما معظمنا عاملين
    ——–

    هي مدونة شهروزه برضو الجوجول هو اللي حذفها ولا هي اللي لغتها ؟؟؟

  8. Mukhtar Al Azizi Says:

    هو ايه اللي حصل؟
    استنصاد ده ولا إيه؟

  9. المشخصاتي Says:

    حمد لله عالسلامة
    بس ايه اللي حصل وسببه ايه ؟!

  10. ~*§¦§ Appy §¦§*~ Says:

    يا ضانايا يا بنتى طيب اى مساعده يا قلبى اجى اشيل معاكى اوعى تقولى اه انا مهدوده بقالى يومين

  11. Ahmad Tawfik Says:

    حمداًلله على السلامة. يا ترى إيه اللى حصل طمنينا

  12. Hosam Yahia حسام يحى Says:

    الحمد لله على سلامه مدونه حضرتك

    بجد كنت هازعل لو راحت

  13. mido Says:

    اولا الحمد لله الغمة انزاحت ثانيا عرفت ازاي اللي عمل كده؟

  14. mido Says:

    ايه ده هي البوستات ضاعت!؟

  15. حكاياتى Says:

    حمدلله على السلامة يا ” انسة نوارة” مبسوطه منى كده !!!! بقولك يا انسه اهوه
    والله وحشتينى الشوية دول
    بس انتى بتاسفى من الضيوف ولا ليهم
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  16. Founoon Says:

    يانهار اسود !!!!!

    دا ايه اصله دا

    مش ممكن الاحقاد

    معلش يا نوراة ولا يهمك

    ادلع يا كايدهم 🙂

  17. Ramez Says:

    حمد لله علي السلامة…تسأل اهل الكويت جميعا عن مصير مدونة نوارة بعد الهجوم الغادر الارهابي الذي شنة الارهابي بلوجر واوعوانة من اجل اسكات صوتا صارخا في وجة الظلم والبربرية والملوخية بالتقلية..مراسلكم من الكويت .رامز

  18. مواطن مصري Says:

    اذن انها الحرب

    فلنأخذ من كل رجلا قبيلة و ندك بيوتهم
    و اليوم خمر و نساء و غدا المعركة

    الحمد الله انك رجعتي تاني يا نوارة

  19. lastcrazyboys Says:

    أنا مش فاهم حاجة ..النت كان فاصل عنــدي برضه امبارح..”ضغط الاجازات يمكن..!!”
    فين المواضيع القديمة…!!؟؟

    على العموم جت سليمة

    آه بالحق قبل ما أمشي حد خد باله من الإعلان اللي شغال على mbc -المملكوكة للأسرة الحاكمة في السعودية- اليومين دول

    بتاع الكفيل اللي بيطلع …. الناس اللي شغالة عنده ..ومبيدهمش حقهم ..وفي الآخــر جايبين لقطة وهو بيدعي”يارب ارحمني ..انا مسكين…” ..بس المخرج عامل شغل جامد
    هل يا ترى هو من زمان ..ولا ليه علاقة بالموضوع بتاع الدكاترة ..؟؟
    وهل ده معناه ان في ناس جوة الأسرة ذات نفسها ..معترض على المعاملة بتاعة الوافدين ..!!؟

  20. Sharm Says:

    لا حول و لا قوة الا بالله
    انا خايف يكون اللى في بالي هو اللى عملها !

  21. فاتيما Says:

    حمدلله ع السلامة يا نوارة
    تحياتى الخالصة

  22. حسن على Says:

    الحمد للة ع السلامة ياستاذ ياجميل

  23. esraa Says:

    انا امبارح لما لقتها مش راضيه تفتح قلت ان في حد عمل فيها حاجه

    طب ابقي فهمينا ايه اللي حصل

  24. TAFATEFO Says:

    نواره لازم تشوفي ده

  25. مراقب مصري Says:

    هو فيه إيه؟

  26. TAFATEFO Says:

    معلش تاني لازم تشوفيها

  27. جبهة التهييس الشعبية Says:

    يا جماعة انا نوارة
    مش انا اللي كاتبة الكلام ده
    انا نمت صحيت لقيت ده حصل

  28. Bahaa Says:

    ايه يانواره الي حصل انتي ومدونتك كنتي فين الواحد بقي ممكن يتوقع اي حاجه اليومين دول و ربنا يحملنا مدونتك

  29. Nemo Says:

    الحمد لله
    وقعتى قلبنا يا شيخة منك لله
    بس خلاص سماح

  30. mony Says:

    حمدا لله علي السلامة قدر ولطف يا ست الكل
    طفاطيفو
    رائعه جزاك الله كل خير

  31. عبدالرحمن فارس Says:

    هو ايه الي حصل
    هو في ايه
    هو ليه كده
    هو ايه السبب
    هو ايه دا

    هوأصلي أنانايم بقالي يومين وصحيت معلش

  32. مهندس مصري Says:

    هو في إيه ؟
    انا النت قاطع عندي من يوم الخميس الصبح
    هو ايه اللي حصل

Leave a Reply

