الحمد لله، اهالي القرصاية اخدوا حكم لصالحهم

الحمد لله، مصطفى طفاطيفو هو اللي بعت لي ع الجايكو الخبر ده، انا اصلي كنت في ندوة كدة مش عارفة اسمها ايه، تبع جمعية مجتمع مدني كده برضه فيها اي واس وحاجات كده، بس قابلت هناك جمال عيد وكريم البحيري وعمرو غربية ومنعم والدكتورة ليلى سويف، قلت مدام دول رايحين تبقى حاجة حلوة، انا بصراحة رحت عشانهم، وكانت هناك نهاد ابو القمصان وحسام بهجت وعدد من الناس اللي انا مش عارفاهم قاعدين على ترابيزة، وما اعرفش بقى هو انا اللي بقيت بايخة وللا الجلسة اللي ما كانش فيها حاجة جديدة، حتى كتبت كده لمنعم في ورقة واحنا قاعدين ضحك وما ردش عليا، وما اعرفش هو كلام الناس اللي انا رايحة عشانهم الوحيد اللي عجبني عشان انا باحبهم وللا عشان هو فعلا كلامهم الوحيد اللي يعجب؟
ما بقتش عارفة حاجة، انا بس حاسة ان فيه حاجة ما الى حد ما بالنوسبة لشيء ما
انا الظاهر كابس عليا النوم
12 Responses to “الحمد لله، اهالي القرصاية اخدوا حكم لصالحهم”

  1. lastcrazyboys Says:

    المهــم انه المدونــة شكلها “بالصلاة عالنبي” رجع كأن مفيش حاجة حصلت ..
    بصراحة كنا خايفين الموضوع يهبط من الحماس شوية ..
    وان شــاء الله اللي فات يتعوض

  2. TAFATEFO Says:

    حلوه ندوه مش عارفه اسمها دي

    دد ولا مألته؟!
    😀

  3. TAFATEFO Says:

    هرفعلك الفيديو بعد شويه صغيرين

  4. مواطن مصري Says:

    نوارة
    نوارة
    نوارة
    شوفي

    الفيديو دة ضروري
    قتل خارج القانون انا لقيتى ع اليو تيوب و الفيس بوك

  5. مواطن مصري Says:

    قتل خارج القانون

    ضحايا الارهاب في شمال سيناء

  6. lastcrazyboys Says:

    خلي بالك ..مش عايزين الهمة تهبط من ناحية الموضوع بتاع الكرامة..
    الحكاية مش حكاية دكاترة ..والسعودية !!
    لا ..احنا كنا بنتكلم في موضوع عام ..ودي كانت حادثة فردية ..من الخبطات اللي كان مفروض تفوقنا ..
    لأننا كالعادة دخلنا في مود " الشخصنة" ..وهوب ..كأن لم يكن ..عدى زي اي حوار عدى قبله
    أنا مستعد أتنازل عن أي حوار نكمل فيه ..
    بس بلاش ننسى الموضوع ده
    ومش عارف ايه اللي فكرني بالمقطع "العبقري" دي ..ولازم الكل لما ينسى يتفرج عليه..الراجل ده فعلا لو معملش الا دي كان كفاية

  7. TAFATEFO Says:

    أهو

    http://blip.tv/file/1474855

  8. airprince Says:

    سيبك انتي
    انت مش فاهمة ان دول قلة مندسة غيرانين منك علشان اونكل جيمي بيجري وراكي, و علشان كده بيبوظوا سمعتك وسط المدونات.

  9. حياة Says:

    ايه رايك يا نوراة فى هذه الصورة

    http://cafedeprestige.blogspot.com/2008/11/blog-post_9078.html

  10. عمرو Says:

    يعنى الندوه دى كانت عن الحكم لصالح أهالى القرصايه و لا أيه ؟

  11. ~*§¦§ Appy §¦§*~ Says:

    دى حاله زهق غيرى جو بقى علشان انتى اضغطى الفتره اللى فاتت كتير خدى هدنه يا نواره

  12. TAFATEFO Says:

    مبروك يا فندم 😀

Leave a Reply

