يا شباب ايدكوا معايا في التصييح

الارشيف بتاعي مش عايز يرجع ما رجعش منه غير 282 بوست
يا اخوانا ما تصيحوا معايا على جوجل انا مش باعرف اصيح لنفسي، دي حتى حاجة لوجه الله ماحدش ضامن بوستاته ولا جوجل شيلاله ايه؟
19 Responses to “يا شباب ايدكوا معايا في التصييح”

  1. TAFATEFO Says:

    هو جوجل هي اللي بترجع الأرشيف؟؟!!

    لو بترجع الأرشيف من غير ردود .. وحضرتك حافظه البوستات كلها يبقى ترجيعها سهل

    أنا مش فاهم ايه بيحصل

  2. عمرو Says:

    بهيج بعت لى تعليق عندى فى المدونه بيقول لى ما معناه أن هو اللى عمل كده فى مدونة نواره و ختم هذا التخريف بيا عمرو يا سوابق يا لومانجى يا رد السجون يا اللى بتكبتن على ….. هههههههههه
    باين عليه العلاج لسه ما جابش معاه نتيجه ههههههه

  3. Founoon Says:

    هو انتي مشكلتك مع جوجل !!!!

    انا مش فاهمه حاجة يا نوراة هو ايه اللي حصلك بالظبط ؟!!!!!!

    طيب وضحيلنا احنا ممكن نعمل ايه عشان نعمله معلش اعذري جهلي بس انا عايزة اعمل حاجة ومش عارفه اعمل ايه

  4. جبهة التهييس الشعبية Says:

    طب والله انا ما كنت ناوية انزل تعليق قريني عشان فيه غلط في ناس انا باحترمهم كلهم سواء اختلفنا او اتفقنا
    بس نزلته لسبب واحد بس
    اللي يفهم منه جملة مفيدة يقول لي

  5. Founoon Says:

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    اه يا قلبي هموت من الضحك

    ربنا يصبرك على ما بلاكي

  6. TAFATEFO Says:

    حالا هيتفزلك عمر ومصطفى والباشمهندس هيعمل زى اللى شارب كابتشينوا ويقول انته قصدك ايه

    أنا فاهم اسمي .. والباشمهندس مقصود بيها تقريباً مهندس مصري .. وعمرو .. وحضرتك نواره

    بس الباقي في سؤال مهم .. انجليزي ده يا مرسي؟؟!!

  7. TAFATEFO Says:

    كابتشينو .. ده ولا أبو صليبه

    ده بازل .. المفروض نرتب الكلام ونعمل منه جمل مفيده

  8. عمرو Says:

    يلعن أبو ميتين الغبا هههههههه

  9. جبهة التهييس الشعبية Says:

    ح اموت واعرف ايه الحكاية

  10. جبهة التهييس الشعبية Says:

    تاني
    ح اموت واعرف ايه الحكاية

  11. جبهة التهييس الشعبية Says:

    تعرف مين غلطه؟
    انت يابني طبيعي؟ طبيعي؟ انت حد عمل لك حاجة
    واخد اسم مدونتي وعاملها تلاتين مدونة وماحدش عمل لك حاجة ولا هيك عليك
    عمال تخرف وتدخل تشتم في ناس ما عملوش لك اي حاجة واحنا سايبينك وتقول لي استعلاء وكلام مافيهوش اي جملة مفيدة
    عملوا لك ايه مهندس وللا مصطفى وللا عمرو
    عشان تدخل تشتمهم وتتخانق معاهم من غير سبب؟
    علمت لك انا ايه عشان تقرصن على اسم مدونتي من غير سبب وكمان عايزني ما ازعلش ولما ازعل ابقى انا الغلطانة
    يا ابني اتوسل اليك هنا مش مصحة نفسية
    والناس اللي بتعلق هنا مش فاضيين لك يعالجوك
    ثم انهم مش دكاترة نفسيين
    اففففففففففففففففففف

  12. جبهة التهييس الشعبية Says:

    خللي بالك يا مصطفى انت وعمرو اللي بقى اسمك عمر انتوا بتخبطوا فين؟
    اه،
    هو السيد مسئول البيت الابيض وللا حاجة؟
    بص يا كابتن
    حل عني
    خلاص مش ح انزل لك تعليقات تاني عشان انا زهقت
    انا بازهق بسرعة

  13. TAFATEFO Says:

    :D:D
    لذيذ أوي

  14. جبهة التهييس الشعبية Says:

    نتقابل في النقابة؟ ح تعرفوا ان مالكوش حق تخبطوا في الحلل؟
    هو حضرتك السيد مدير السمن؟
    الاخ بيهددنا
    طب انا رايحة يا عيال
    ح تسبوني وتخلعوا وللا ايه؟ هههههههههههههههه

  15. جبهة التهيس الشعبية Says:

    مش هيروحوا هييه خافوا
    هييهههههههههه
    هيخافوا
    هيههههههههههههه
    هيهههههههههههههههههههه

  16. جبهة التهيس الشعبية Says:

    المثل بيقول المثل الشعبى اللى ماتعوزشى وشة النهاردة تعوز قفاة بعدة
    هيهههههههههههههههههههههههه

  17. جبهة التهيس الشعبية Says:

    وبعدين خبطى خبطى هو جديد عليكككككككى

  18. TAFATEFO Says:

    برغم ان كلها هتبقى شتيمه في السادات وأنا مبعرفش أمسك نفسي بصراحه

    بس احتمال أعامر وأروح .. بس أنا م مسؤول لو مسكت في خناق حد

  19. جبهة التهيس الشعبية Says:

    خلع فهو مخلوع وطالب الخلع
    هيييييييييييه

Leave a Reply

