المدونة كتبت بوست جديد اهو

يا جماعة فيه حاجة جديدة احمد البوهي قال لي عليها: قال لي ان المدونة الجديدة بتاعته بتقول له ان مافيش بوست ح ينزل الا بعد مراجعة الادارة!
لا كده بقى لازم كلنا دلوقت حالا نعمل امبورت على الوورد برس وكحركة احتجاجية لازم نسيب جوجل تضرب تقلب بقى
دي سياسة جديدة بقى
شكل المربع اتغير وما كانتش بتنزل، وبعدين بعد ما عملت ايديت رجعت شكل المربع تاني

دلوقت فيه مدونة تانية اسمها شهروزة مدونتها وايميلها اتلغوا من جوجل
معلش يا شباب، دي مش ح تبقى جدعنة معايا انا ولا حاجة، دي ح تبقى من قدم شيء بيداه التقاه وهنيالك يا فاعل الخير والثواب عشان ح تصحوا بعد كده تلاقوا مدوناتكوا انتوا كمان اتلغت
لازم تكتبوا جواب بالانجليزي وتطلبوا فيه اعادة ارشيفي واعادة مدونة شهروزة وحسابها
احنا محتاجين تصييح اكتر من كده
وزي ما قلنا، جوجل مليانة بيديوفيليا، اللي هي جنس اطفال، والمفروض اصلا كلنا نبلغ على جوجل دي ونحبسهم كلهم عشان دي مجرمة دوليا

3 Responses to “المدونة كتبت بوست جديد اهو”

  1. Neutral Says:

    Nwara – this is one of the comment on Wa’al Abas blog. Just wanted to inform you about how dirty this guy is. You can easily take an action against him. if you need any farther help, please let me know. Regards

    عزيزي وائل

    مع رسالة نقارة أم قويق الحرامية اليومية والتي أرسلتها إليها ولبعض معرصينها منذ قليل وبالطبع لم تنشرها

    نقارة ياأم قويق ياحرامية أنا عايز أقول لك أن المدونة بتاعتك خلاص في النزع الأخير علشان في شكاوي جديدة ضدك في عدم إلتزامك بشروط التدوين وعلى فكرة أنا عندي صورة من الشكوى الجديدة وكل المخالفات مثبتة باللينكات وبالمستندات بالظبط زي ماحصل في الشكاوي إللي فاتت إللي عندي صورة منها برضه لأن ماينفعش يانقارة ياأم قويق ياحرامية حد يكتب شكوى في حد بدون إثبات

    عموما أنا قلت أحذرك تاني يمكن تسمعي الكلام المرة دي وتبطلي تقفي قدام وابور الزلط إللي بيفرم، ولو تفتكري أنا شخصيا حذرتك من أسبوعين من إللي هايحصل لك إفتكرتيني باهجص وأديكي شفتي إللي حصل لك بس زي ماأنتي عارفة ياأبلتي أنا قلبي رهيف ومش عايز أشوفك بتبيعي فل وياسمين في الإشارات ملط أو بالحجاب وباللباس الفستقي وبس – إنا لله وإنا إليه راجعون –
    هانقول إيه بس كانت مدونة بنت ميتين كلب شلق

    Posted by: بهيج الشرير والشهير بوابور الزلط | Wednesday, 19 November 2008

    http://misrdigital.blogspirit.com/archive/2008/11/17/youtube-deletes-another-video-of-mine.html#comments

  2. حسن مدني Says:

    يا نوارة

    أنا منتظركم في وورد برس من مدة،
    لقيته أفضل المتاح

    تحياتي

  3. عصام Says:

    سؤال بسيط: لماذا لم تختاري تثبيت مدونة وورد بريس عربية كي تحلي مشكلة الاتجاخ من اليسار إلى اليمين هذه؟ أم أنك من هواة الكتابة بالمرآة؟

Leave a Reply

