يا جوجل انا مش في القاعدة

ممكن يبقى ايمن الظواهري هو اللي اون لاين، لكن انا مش في القاعدة والله العظيم، ثم ان هاوس نيجرو دي مش اختراعي، ده انا واخداها من مالكوم اكس، ثم ان مالكوم اكس مش بتاعي، ده حتى مالك هو اللي مالكوم اكس يا بيه، مش انا، وهو اللي مدونته اسمها مالكوم اكس، ثم هو اللي جابني التدوين انا كنت في حالي والله العظيم، وكنت مواطنة صالحة باكتب في الجرانيل زي اي مواطن صالح ومحترم، زيي زي اكسلانت ناوناو يافندم
الظواهري النهاردة طالع يقول على اوباما هاوس نيجرو
تبقى داهية لو بن لادن قال عليه جلد اسود اقنعة بيضاء
كده يبقى اشوفكوا في جوانتانمو بقى الحمد لله ان جوجل لطشت التاج بتاعي اللي كنت عاملاه
I m a field negro
طب ليه كده يا دوك طاه؟ حضرتك تشرفنا على المدونات بس تودينا في داهية ليه يا داكترة؟
15 Responses to “يا جوجل انا مش في القاعدة”

  1. ahmed Says:

    يا فضيحتنا وسط الأمم http://www.alarabiya.net/articles/2008/11/19/60445.html .. شباب عار جتكم القرف

  2. mado Says:

    سيبك من جوجل وعلي الورد بريس يا انسة.
    بس امتي هتنقلي علي ورد بريس؟!
    اتمني يكون في اسرع وقت .

  3. الشريف / جمال طة Says:

    نــــــــــوارة

    الحريــــه للمصريين فى السجون السعودية

    الحريـــــه للأطباء المصريين المسجونين فى السعودية وسرعة اعادتهم الى أبنائهم وزوجاتهم وبلدهم التى تلقت تحويلاتهم ولا حكومتنا الزكيه لسه ماأخدت بالها ولم يصل الى سمعها الخــــبر ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

  4. Nemo Says:

    هههههههههههههههههه

    ده انتى وصلتى أهو يا نوارة وبقوا بيتابعوكى المجاهدين

    ده على كده ليه حق أونكل جوجل لما يحدفك بالطوب كمان

  5. حسن على Says:

    متغاظ جدا من تتابع عمليات المنع والمسح والقرصنة التى تتعرض لها المدونة كل يوم مع عجزى عن تقديم المساعدة الفنية… واستبعد قيام الخواجة جوجل بهذة المطاردة السمجة الا اذا كان مخبر متقاعد!! وبعدين -يانوارة-وانتى ماشاء اللة مدججة بكل هؤلاء الاصدقاء ذوى المهارة الفنية مش قادرين ع الخواجة جوجل؟؟

  6. soreal Says:

    u forgot to justify ur stands against Rahm Emanuel to..

    i really think this has to do with ur blog about him, considering wikipedia has deleted his father’s entry just few days ago

    u just can’t ignore a pattern

  7. مواطن مصري Says:

    مبروك التجديدات بس انا ليا سؤال صغنون ازاي خلتية
    .org
    ?

    و بعدين انتي مسمعتيش ان اوبما و فريقة الانتخابي بيراجعو كلمة كلمة اتكتبت عن اوبما في المدونات و الفيس بوك؟

    انا شايف انكم ترفعو قضية على جوجل من مدونات الي حجبها على مستوى العالم و تشهرو بلوج سبوت و ادعيلي

  8. مواطن مصري Says:

    شوفي مين داخل علق عندك من تورا تورا
    :))

  9. سبهللة Says:

    ايه يا نوارتنا
    انشغل يومين الاقى الدنيا اتقلبت
    انا مش فاهمة اى حاجة
    حد يشرحى يا عالم
    ثم ايه الوورد برس
    برنامج ولا ايه؟
    وازاى المدونة بتاعتك بقت سايت؟
    http://www.tahyyes.org/
    بالله عليكو اللى فاهم يفهمنا قبل ما نتسك احنا كمان

  10. Dr Ibrahim samaha Says:

    الموضوع كبير

  11. TAFATEFO Says:

    أيوه كده

    بصراحه وورد بريس أرخم

  12. أكون أو لا أكون Says:

    مدونتك قويه… عجبتني جدا…

  13. TAFATEFO Says:

    يا جوجل انا مش في القاعدة

    بتكذب يا جوجل .. متصدقهاش

  14. الخوجة Says:

    دى هى القاعدة زى ماقال طفاطيفو ومستخفية
    وووووووووووووووووووواو

  15. حـنــّا السكران Says:

    والله انا مش عارف شو عم بيصير معك .. الظاهر كلنا لازم ننقل .. هو جوجول بقى مشغـّل عنده ناس من الرقابة العربية ؟.

Leave a Reply

