انا انتقلت الى رحمة الله

على الوورد برس هنا
وانا من هذا المزنق بادعو كل السادة المدونين لترك هاذوها الميكان الميشبوه ونروح على الوورد والنهاردة الخيميس شكبة وكتك كتات وربنا يسامحنا ع الجيريمة اللي احنا ح نعملها

19 Responses to “انا انتقلت الى رحمة الله”

  1. طالب ثانوى Says:

    ههههههههههة

    انا على فكرة عملت مدونة احتياطية على الوورد بريس

  2. Abdou Basha Says:

    إنتي تستاهلي موقع كامل مش مدونة

  3. فاروق Says:

    انا عملت مدونة احتياطية هنا يانوارة

    http://yomyattalb.wordpress.com/

  4. مهندس مصري Says:

    طيب ما انا ناقل من زمان بس المشكلة إن البوستات دلوقتي بقت متكررة كلها مرتين
    هنا
    http://egyptioneng.wordpress.com/
    و كمان مش عارف اضبط شكل المدونة و لا احط اي حاجة فيها
    حاسس ان مدونتي في الورد برس قارعة
    عايزيين نتعلم من إخواتنا المدونين القدام هنا اصول التدوين هنا و اسراره

  5. مهندس مصري Says:

    مش عارف ادون على وورد برس
    انا عامل نسخة احتياطية هناك
    لكن مش عارف ادون فيه خالص
    و تايه هناك و محتاس

  6. nemo1250 Says:

    الموت مع الجماعة رحمة

  7. متابع Says:

    مبروك يا ستى على المكان الجديد و إن شالله يكون وشه حلو عليكى

  8. rr Says:

    هو مفيش مودريشن هنا..لبهيج يجي يخربها مش ناقصاة

  9. rr Says:

    كويس انة طلع فية كنت بجرب بس

  10. Ahmed Adnan Says:

    Thanks, and I will follow this link from now on

  11. Ahmed Al-Sabbagh Says:

    نوارة انا مش فاهم حاجة
    انا غيبت كام يوم كدة
    بس دلوقت تهييس دوت اورج
    انتى نقلتى لورد بريس
    ولا عاملة نسخة احتياطية بس

  12. مدونة أحمد الصباغ Says:

    نوارة انا مش فاهم حاجة
    انا غيبت كام يوم كدة
    بس دلوقت تهييس دوت اورج
    انتى نقلتى لورد بريس
    ولا عاملة نسخة احتياطية بس

  13. أبو العربى Says:

    أألف مليون مبروك ياست الكل العتبة الجديدة وربنا يجعلها خضرة إن شاء الله ويارب دايماً تكونى وكل حبيبايبك فى ظل رحمة الله دنيا وآخرة
    ومليون طز فى جوجل وبلوجاته

  14. فاروق Says:

    http://yomyattalb.wordpress.com/

  15. soreal Says:

    added to g-reader… how ironic 😛

  16. Joe Ghanem Says:

    الواحد حاسس حاله ضايع هنا … ضايغ ..مش صايع ..ايووه

  17. Joe Ghanem Says:

    و كمان كتبتها غلط ..ضايع .. ده تأكيد عالضياع

  18. جبهة التهييس الشعبية Says:

    أنا مش عارف أنتى راكبة دماغك ليية خدى المدونة دى
    ياستى بتاعتك هدية ليكى طالما انك عاوزة ورد برس
    ماتعمليش كده يانوارة النبى علية الصلاة والسلام قبل الهدية
    لاتستهزئى بى

  19. حسن مدني Says:

    أهلا وسهلا بك في وورد برس
    نورت المطرح كله

    تحياتي

Leave a Reply

