حاليا دوقت انا عندي شغل

ومعلمي ح يرفدني لو ما قعدتش اشتغل، الشغل قد يخلص في اسبوع قد يخلص في شهر

على حسب دعواتكوا، اما نشوف بقى ابقاقكوا طاهرة قد ايه؟ بس انا قدامي شوية كده وارجع لكوا كعودة الندل

6 Responses to “حاليا دوقت انا عندي شغل”

  1. appy Says:

    وحشتينى يا نونااااااااااااا خالص ربنا معاكي يا قمر

  2. mony Says:

    aih lesa wala alesta ya m3alemy

  3. midovich Says:

    شفتى فيلم ersepolis ???

  4. midovich Says:

    persepolis

  5. شاب مصري Says:

    ربنا يعينك والله يا نوارة ..

    متابع من زمان بس اول رد ماتسأليش ليه !!

    وترجعيلنا بألف سلامة .. وتقر.. احم قصدي تتحفينا بدررك الجامدة دي 😀 ..

    سلام عليكم ,,

  6. wildfire22111 Says:

    ربنا يسهل لك كل عسير 🙂

Leave a Reply

