اختفاء مدونة حبشتكنات فلسفية

مدونة حبشتكنات فلسفية اختفت، دي رابع مدونة تختفي من جوجل وتالت مدونة في ظرف اسبوع

فيه ايه على البلوج سبوت، على فكرة انا بعت لهم رسالة بوصفي مالكة لدومين دوت اورج وهم ما ردوش عليا وعمالة ابعت لهم جوابات ومش بيردوا ولا كأني باطاردهم عشان يتجوزوني

ايه القرف ده

احنا لازم نعمل حملة على جوجل

———-

على فكرة انا اللاب توب بتاعي اتحرق

12 Responses to “اختفاء مدونة حبشتكنات فلسفية”

  1. appy Says:

    نواره اعتقد نقل على الورد برس من امبارح

  2. مهندس مصري Says:

    إبتديت أستكشف البتاع الغريب اللي اسمه وورد برس اللي احنا فيه ده

  3. TAFATEFO Says:

    شغاله

    مش فاهم حصل فيها ايه؟

  4. د. محمد رضا Says:

    عندي وورد برس انا كمان ولا بعرف في امه

    حاولت كتير

    والبلوجر بقى يعمل زي الحكومات

    ومكتوبلوج برضو كدا

    ايه القرف ده

  5. re3o22 Says:

    لازم بجد يكون لينه واقفه وكل الي يقدر يلغي حسابه ويحول هنا زي منا عملت معظم الناس عملت كده
    وعقبال الجميع ونسبلهم البلوجلرز مخضره

    وايه حكايه اللاب ديه كمان اتحرق خلاص
    تتهمي مين في حرق االاب توب
    بس اوعي تقوليلي ماس كهربائي
    :)))

  6. رئيس جمهورية نفسي Says:

    الظاهر انى فى عصابة بتخطف المدونات على الجوجل واللة اعلم سمعت انهم حيطلبوا فدية

  7. TAFATEFO Says:

    ربنا يأجرك في مصيبتك في اللابتوب

    مش هو ليه صيانه؟ هيصلحوه يعني؟

  8. Pink Says:

    لازم بهيج بعتلك كومنت مشفر حرق اللاب توب

  9. amrbadr Says:

    أنا المأسوف على مدونته عمرو
    فجأه لاقيت المدونه أختفت و بيقولوا لى هذه المدونه غير موجوده !!
    طيب ليه و علشان أيه ؟؟ ما حدش رد عليا
    كنت قبلها بيوم نقلت المدونه على الوورد برس عملا بنصيحة نواره ربنا يكرمها فى صحتها و عافيتها بي للأسف آخر بوست ما كنش أتنقل لسه و كان خاص بذكرياتى عن العمره مع سمير الاٍسكندرانى و كنت هديته لشمس النهار بمناسبة طلوعها للحج كمان كام يوم
    فى البوست ده أنا مدحت فى سمير الأسكندرانى بصفته بطل مصرى قومى دوخ اليهود و اٍسرائيل و لبسهم العمه
    تفتكروا ده السبب ؟؟؟؟؟ هههههههههه
    ده يبقى كلام مجانين
    و للأسف طارت كمان تعليقات جو غانم اللى هو حنا السكران بالذات دونا عن تعليقات باقى خلق الله
    ليه يا جو ؟ ليه يا جو يا حبيبى كده ؟ ورينى بطاقتك يا جو .. تعليقاتك السبب يا جو هههههههه

  10. amrbadr Says:

    نسيت أقول لكم أنى عملت مدونه جديده على نفس عنوان المدونه القديم و حطيت بوست فيه عنوان المدونه على وورد برس
    و لا أراكم الله مكروها فى مدونة لديكم

  11. Pink Says:

    سؤال ؟
    هل المدونات ذات الطابع السياسي هي بس اللي بتختفي ؟ و لا دي “فرة” ماشية في كل المدونات ؟

  12. Joe Ghanem Says:

    عمرو .. أنا عاوز التعليقات بتاعتي من الحكومة ..
    هو فعلا ليش هيك صار ؟؟

    في حاجات غريبة بتحصل هاليومين في المدونات هناك … الظاهر جايبين هاكر شاطر المرة دي .. و مثقف كمان ..انتقائي و صاحب مزاج هههههه

    ـ نواااااااااااااااااااااارة

    يسعد صباحك هالحلو

Leave a Reply

