هههههههههه احسن احسن

انا كنت فاكرة نفسي اعبط واحدة في الدنيا، بس دايما ربنا يوري الواحد ان القوي فيه الاقوى منه، قال ومصطفى داخل يقول لي دلوقت لما فاق: ايه ده؟ انا مش فاهم حاجة!
ها؟
قلنا كده وللا ما قلناش؟ قلنا الادارة الجديدة ح تطلع ميتين ابونا وللا ما قلناش؟
قلنا الادارة الامريكية باختلافاتها كلها مش ح تسمح لمعارضة حرة تتواجد في مصر من غير ما تحط ايدها عليها وتبلعها في كرشها وعشان كده بيدوا تمويل لاي كلب ماشي في الشارع وهم مش مستخسرين وللا ما قلناش؟
قلنا مش ح يسمحوا لحاجة تتكون من غير ما يعرفوا ابعادها وراسها ورجليها وللا ما قلناش؟
قلنا اللي بيسمح لنفسه انه يتبلع يبقى ايه؟ يبقى ايه؟
قلنا وللا ما قلناش
لالالالالالالالالالالالالالا مافيش داعي لنظرية المؤامرة
ح يموتونا يا كلاوي
ما تبقاش شكاك قوي كده
2 Responses to “هههههههههه احسن احسن”

  1. Ahmed Nasr Says:

    حتى الأمريكان بقوا بيقولوا الحركة الأكبر والأفشخ؟
    انا كنت فاكر الكلام ده بتاعنا احنا بس!!

    إيه العبط ده؟!!

  2. حسن مدني Says:

    هي هي نفس اللعبة
    بس الإدراة الجديدة لقيت الشراء أرخص من الحرب
    وأهو منها ورقة ضغط زيادة أحسن الحكومة تقل عقلها وتفكر تتخذ قرار مستقل عن الإرادة الأمريكية،
    ومنا احتياط للزمن، ماحدش ضامن بكرة، والدوام لله، لازم يجهزوا استبن

    أتمنى أن تظل في بلدنا حركة مستقلة تراهن على الشارع وحده، دون الحكومة أو القوى العالمية

    تحياتي

Leave a Reply

